ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY - w związku z zapytaniem ofertowym nr 1/2012

Informacja ogłoszona dnia 2012-10-23 12:56:55 przez Sebastian Nowak

Akapit nr 1 - brak tytułu

Bojadła, 23.10.2012
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
 
w związku z zapytaniem ofertowym nr 1/2012 (znak: ITPP.2601.2.2012/ZO-L) z dnia 17 września 2012 roku dotyczącego dostawy 2 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz z torbami dla szkól podstawowych w Bojadłach oraz Klenicy w ramach projektu „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Bojadła”
 
Zamawiający:
Gmina Bojadła
ul. Sulechowska 35
66-130 Bojadła
 
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia był zakup wraz z dostawą dostawy 2 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz z torbami dla szkól podstawowych w Bojadłach oraz Klenicy ramach projektu pod nazwą: „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Bojadła” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”.
Minimalne wymagania jakie musiał spełniać sprzęt to:
- prędkość procesora: minimum 2,5 GHz lub szybszy,
- pojemność dysku: minimum 300 GB lub większy,
- napęd CD: minimum 1 wraz z możliwością nagrywania,
- Zainstalowana pamięć: minimum 4000 MB lub większe,
- ilość banków pamięci: minimum 1 sztuka lub więcej,
- wielkość ekranu: minimum 15 cali lub większe,
- złącza zewnętrzne: minimum 2 wejścia USB lub więcej, minimum jedno wejście HDMI lub więcej,
- Czytnik kart pamięci: musi posiadać wbudowany czytnik,
- zainstalowane oprogramowanie: laptopy muszą posiadać oryginalne oprogramowanie Windows wraz z licencją oraz minimum pakietem Office starter,
- dodatkowe wyposażenie: każdy laptop musi posiadać mysz przewodową, głośniki stereo, wbudowaną kamerę, mikrofon oraz torbę.
 
Sposób upublicznienia zapytania ofertowego:
Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.bojadla.pl, oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń w Urzędzie gminy Bojadla przy ulicy Sulechowksiej 35, 66-130 Bojadła. Zapytanie dodatkowo zostało wysłane faxem w dniu 17.09.2012 r. do następujących oferentów:
  1. „GALAXY” Jacek Michalski, ul. Fabryczna 13/1, 65-410 Zielona Góra,
  2. „RAM” Sp. j. Jarosław Warniak, Rafał Mania, ul. Kopernika 14, 66-100 Sulechów
  3. P.H-U Artur Urbański, ul. Sławska 4a, 66-130 Bojadła,
  4. TA-Poland Sp. z o.o., ul. Połczyńska 31a, 01-377 Warszawa,
  5. G2 Consulting Sp. z o.o., 28 Czerwca 1956 nr 406, 61-441 Poznań
 
Data udzielenia zamówienia (podpisania umowy): 15.10.2012 r.
 
Liczba otrzymanych ofert: 5
 
Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
P.H-U Artur Urbański, ul. Sławska 4a, 66-130 Bojadła,
 
Szacunkowa wartość zamówienia: 6.000 zł brutto
 
Informacja o cenie wybranej oferty: 5.960,00 zł brutto
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Bojadła
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Nowak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grzegorz Bosy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-23 12:56:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-23 12:56:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-23 12:56:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2282 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony