ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy

Miejsce pracy: Bojadła

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy Bojadła

Data udostępnienia: 2019-11-06

Ogłoszono dnia: 2019-11-06

Termin składania dokumentów: 2019-11-22 15:00:00

Nr ogłoszenia: 9/2019

Zlecający: Wójt Gminy Bojadła

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1) obywatelstwo polskie,
  2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
      przestępstwo skarbowe,
  4) nieposzlakowana opinia,
  5) wykształcenie wyższe – administracyjne,
  6) minimum 2-letni staż pracy ( preferowane zatrudnienie w jednostkach administracji    
      publicznej ),
  7)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
   1) biegła znajomość obsługi komputera
   2) znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, kodeks postępowania
       administracyjnego , kodeksu pracy,
   3) operatywność,
   4) posiadanie prawa jazdy kat. B ,
   5) gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
   6) dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie prac związanych z obsługą Rady Gminy i Komisji,
2) przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i Komisji oraz innych materiałów na posiedzenia  obrad Rady i Komisji,
3) sporządzanie protokołów z posiedzeń Rady, Komisji i prowadzenie ich zbiorów,
4) udzielanie pomocy radnym w realizacji ich zadań
5) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady, a także postanowień, deklaracji,        oświadczeń, apeli,
6) prowadzenie rejestru interpelacji radnych i nadzór nad terminem udzielania odpowiedzi,
7) udostępnianie informacji publicznej w zakresie dostępu do dokumentów Rady Gminy i   jej Komisji,
8) przekazywanie uchwał do badania legalności oraz ich ogłoszenia w Dzienniku   Urzędowym Województwa Lubuskiego,
9) naliczanie diet radnym – sporządzanie list wypłat diet,
10) prowadzenie rejestru i zbioru Zarządzeń Wójta,
11) współudział w pracach związanych z wyborami i referendami,
12) współpraca i koordynacja zadań wykonywanych przez sołectwa,
13) prowadzenie dokumentacji jednostek pomocniczych, współudział z nimi oraz  obsługa wyborów w tych jednostkach,
14) zabezpieczanie organizacyjno-techniczne spotkań, uroczystości organizowanych przez  organy Gminy,
15) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, petycji wpływających do Urzędu,
16)  prowadzenie spraw rejestracji przedpoborowych i poborowych,
17)prowadzenie postępowania decyzyjnego i rozstrzyganie spraw przedterminowego zwalniania ze służby wojskowej,
18)opracowywanie planów świadczeń osobistych i rzeczowych,
19)przygotowywanie projektów decyzji w sprawach:
-zwolnień z odbywania zasadniczej służby wojskowej
-przedterminowych zwolnień z odbywania zasadniczej służby wojskowej
-uznaniu żołnierza za jedynego żywiciela rodziny,
20) przeprowadzenie rejestracji przedpoborowych oraz współudział w działalności rejonowych komisji poborowych,
21) wykonywanie uchwał Rady i postanowień  organów Gminy w sprawach ustawowo włączonych do zakresu działania władczej właściwości Rady,
22) przygotowywanie materiałów, analiz, sprawozdań i informacji niezbędnych do działalności Rady i Gminy,
23) terminowe przygotowywanie Wójtowi odpowiedzi na interpelacje, wystąpienia  oraz wnioski radnych,
24) wnikliwe i terminowe załatwianie spraw obywateli, wniosków, skarg i innych sygnałów od społeczeństwa,
25) przyjmowanie wniosków, kompletowanie dokumentów, prowadzenie postępowań i  wszelkich innych spraw zmierzających do wydania decyzji i prowadzenie całej dokumentacji w sprawach stypendiów szkolnych o charakterze socjalnym oraz przygotowanie projektu decyzji”,
26) prowadzenie całości spraw związanych z funduszem sołeckim,
27) prowadzenie ewidencji obiektów, w których prowadzone są usługi hotelarskie oraz ich kontrola,
28) wydawanie zezwoleń w transporcie drogowym oraz wszelkie sprawy związane z publicznym transportem zbiorowym,
29) prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia,
30) prowadzenie archiwum zakładowego
 - przyjmowanie dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego,
-przygotowanie spisów  zdawczo-odbiorczych materiałów archiwalnych przekazywanych do archiwum państwowego,
-udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji z archiwum zakładowego,
-brakowanie dokumentacji nie archiwalnej.
31) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia ruchomego i nieruchomego Gminy Bojadła w tym członków OSP z terenu gminy oraz dobrowolne pracowników UG

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Nawiązanie stosunku pracy od dnia 02 grudnia 2019 r.
  2. Forma zatrudnienia:            umowa o pracę.
  3. Wymiar czasu pracy:          pełny etat.
  4. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
  5. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem. 

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny
2) curriculum (CV) wraz ze zdjęciem,
3) dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje ( oryginały lub kopie
     potwierdzone za zgodność z oryginałem )
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z
     oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz nie toczącym
     się postępowaniu karnym,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni
    z praw publicznych,
6) świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub zaświadczenie aktualnego pracodawcy stwierdzającego staż pracy ( inne dokumenty według uznania kandydata )
7) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzania danych osobowych
 zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia naboru
 zgodnie z art. 6 ust.1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
 n UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ), ( Dz.U UE. L. 119.1 z 04.05.2016r. ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. O pracownikach samorządowych ( Dz.U z 2018r. poz. 1260 )
Treść klauzuli informacyjnej dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Wójta Gminy Bojadła w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Bojadła – dostępna jest do zapoznania się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Bojadła.
 
               Dokumenty aplikacyjne po zakończonym postępowaniu w sprawie naboru na w/w
               stanowisko zostaną zwrócone kandydatom na ich wniosek.
               W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, przed zawarciem stosunku
               pracy kandydat winien dostarczyć dokumenty o nie figurowaniu w kartotece karnej
               Krajowego Rejestru Karnego.
 
Kserokopie dokumentów składane w ramach naboru kandydat potwierdza za zgodność z oryginałem własnoręcznie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-11-22 15:00:00
b. Sposób:
              Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych i opisanych odpowiednio kopertach
              na  adres: Urząd Gminy Bojadła ul. Sulechowska 35, 66-130 Bojadła z dopiskiem:
              „Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy
 
              w terminie do 22 listopada 2019 r. do godz. 15.00 ( sekretariat Urzędu ).
              W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień jej wpływu do Urzędu Gminy
              w Bojadłach ( data stempla pocztowego – data nadania nie ma znaczenia ).
              Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie , nie będą rozpatrywane.
              Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Bojadła.
 
              Pracownikiem upoważnionym do bezpośredniego kontaktu z kandydatem jest Sekretarz Gminy Ryszard Piwowar tel. ( 68) 329 76 08 )

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Bojadła
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-11-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Piwowar
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-11-06 14:20:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-11-06 14:32:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-09 10:23:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3126 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony