ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Przetarg na sprzedaż składników majątkowych - Prom rzeczny

Informacja ogłoszona dnia 2023-02-09 08:28:44 przez Karol Matysik

Akapit nr 1 - brak tytułu

CHARAKTERYSTYKA OGÓLNA
  1. Typ i przeznaczenie
Prom MILSKO jest pontonem pełnopokładowym o konstrukcji stalowej, całkowicie spawanej
w układzie wiązań poprzecznym.
Prom o napędzie ręcznym, prowadzony będzie na tak zwanej linie dolnej, w poprzek nurtu rzeki Odry, na odcinku około 8 0m.
Dziób i rufa z podcięciem saniowym o jednakowej konstrukcji. Jako burtę prawą przyjęto tą, na której zamontowano urządzenie prowadzące linę promu.
Prom będzie zbudowany pod nadzorem Polskiego Rejestru Statków, a jego konstrukcja spełniać będzie aktualne wymogi przepisów PRS.
Prom przeznaczony jest do międzybrzegowego przewozu pojazdów mechanicznych wraz z jego pasażerami w środkowym odcinku Odry (Województwo Lubuskie) w miejscowości Milsko- rejon żeglugi „3".
Po wybudowaniu i przeprowadzeniu wymaganych prób, prom otrzyma klasę *sK 3 D pr .
  1. Wymiary główne i dane charakterystyczne
Długość kadłuba                                                       L = 20,00 m
Szerokość kadłuba                                                    B = 8,00 m
Wysokość konstrukcyjna                                          H= 9,10 m
Długość całkowita                                                     Lc=24 m
Szerokość całkowita                                                  Bc= 9,10 m
Zanurzenie maksymalne                                            Tmax= 0,45 m
Maksymalna wysokość nierozbieralna                      Hmax= 3,00m
Nośność promu                                                         N=25t
Liczba pasażerów                                                      ipas = 35 osób
Napęd promu                                                             -ręczny, pomocniczy  - strugo wodny
  1. Stateczność
Analiza stateczności- wstępna - stanowi załącznik do dokumentacji klasyfikacyjnej promu. Została opracowana na podstawie wymagań P.K.i B. S. Ś. PRS- część IV- 2008.
Po przeprowadzeniu próby nośności, zostanie opracowana Informacja o Stateczności.
Ze wstępnej analizy stateczności wykazanej w „Założeniach Projektowych" wynika, że po wykonaniu powyższej próby i ostatecznych obliczeń zostaną spełnione wymagania przepisowe.
  1. Konstrukcja kadłuba
Kadłub konstrukcji stalowej, całkowicie spawanej wykonany będzie ze stali konstrukcyjnej odpowiadającej stali kat. A.
Konstrukcja poprzeczna, z podziałem grodziowym dzielącym kadłub na 5przedziałów wodoszczelnych.
Pokład podparty odpowiednią ilością pilersów, zapewniających wymaga11ą nośność.
Pilersy rozmieszczono w osi dwóch wzdłużników bocznych i w osi wzdłużnika środkowego,
w rozstawie 2, 00m.
Dno
Denniki: środnik 6 x  250  mm, mocnik 8 x 90  mm
Wzdłużniki denne o konstrukcji teowej - środnik 6 x 250 mm, mocnik 8 x 90mm. Poszycie dna w całości z blachy 6 mm.
W rejonie podcięć skrajnych kadłuba (dziób i rufa) przewidziano wzmocnienia poszycia, zapobiegające przecieraniu blach przy podejściu do nabrzeża .
Burty
Wręgi zwykłe, na całej długości kadłuba w odstępie 500 mm, wykonane z kątownika 5 x 40 x60mm.
Poszycie burt z blachy 6 mm.
Obło
Obło z kątownika 80 x 80 x 8 mm.
Pokład
Pokładniki w płaszczyźnie wręgów, z kątownika 6 x 50 x 75 mm ułożone na trzech wzdłużnikach pokładowych o konstrukcji: środnik 5x 200, mocnik 6 x 80).
Płaszczyzna pokładu ładunkowego zostanie pokryta wykładziną z impregnowanego drewna sosnowego o grubości 50 mm.
Do każdego z przedziałów wodoszczelnych przewidziano włazy wodoszczelne o średnicy 500 mm.
Grodzie
Poprzeczne grodzie wodoszczelne umieszczono w płaszczyźnie wręgu 5, 15, 25 i 35, grodzie na wręgach 5 i 35 są grodziami zderzeniowymi.
Poszycie grodzi z blachy 6  mm, usztywnienia  pionowe w rozstawie 500 mm z kątownika 5 x40x 60mm.
Podpory
Podpory w rozstawie I000 mm (co drugi wręg) wykonane z rury 6 x 80 mm, ustawione w płaszczyźnie  wzdłużników.
Wyposażenie kotwiczne
Zastosowano dwie kotwice Danfortha o masie 75 kg, umieszczone w kluzach kotwicznych, wyposażone w łańcuch kalibru 10 mm i długości 30 m.
Wciągarki kotwiczne z napędem hydraulicznym.
     Urządzenie kotwiczne umieszczono na dziobie i rufie promu na prawej burcie. Skrzynie łańcuchowe umieszczono w skrajnikach.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Bojadła
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Piwowar
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-09 08:28:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karol Matysik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-09 08:28:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karol Matysik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-14 11:59:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
457 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony