Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
Wyjaśnienia treści oraz zmiana SIWZ nr 1 dla przetargu na \"Kompleksową obsługę budżetu Gminy Bojadła oraz jednostek organizacyjnych Gminy Bojadła\"
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-05 17:15:13 przez Sebastian Nowak
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Bojadła, 07.12.2011 r.
ITPP.2710.2.1.2011
Zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Bojadła wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na "Kompleksową obsługę budżetu Gminy Bojadła oraz jednostek organizacyjnych Gminy Bojadła” w następującym punkcie:
-
Czy wyrażacie Państwo zgodę by bank uzależnił udzielenie kredytu na każdy rok budżetowy, od złożenia wniosku wraz ze sprawozdaniami finansowymi, uchwałami
i opiniami RIO i pozytywnej oceny zdolności kredytowej Zamawiającego?
Zamawiający wyraża zgodę na uzależnienie udzielenia kredytu od złożenia wniosku wraz ze sprawozdaniami finansowymi, uchwałami opiniami RIO.
- Czy wysokość marży, według której będzie wyliczone oprocentowanie kredytu, ma być stała w okresie objętym umową kredytową (rok budżetowy) czy w okresie umowy rachunku bieżącego?
Zgodnie z punktem 4, podpunktem 2.3. SIWZ Zamawiający informuje, iż marża banku według której wyliczone będzie oprocentowanie kredytu, musi być niezmienna w całym okresie trwania umowy.
-
Jakie przewidujecie Państwo średnie saldo na rachunkach oraz średnią wartość
i częstotliwość zakładania lokat overnight?
Zamawiający przewiduje średnie saldo na rachunkach w wysokości 150 000,00 PLN, średnią wartość lokat overnight – 100 000,00 PLN. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż częstotliwość zakładania lokat overnight należy przyjąć zgodnie z pozycją nr 15 Formularza Ofertowego, tj. należy przyjąć 100 lokat w roku.
- Jaka będzie liczba użytkowników bankowości elektronicznej?
Ilość użytkowników bankowości elektronicznej należy przyjąć zgodnie z pozycją nr 9 Formularza Ofertowego tj. 6 stanowisk bankowości elektronicznej.
- Jaką przewidujecie Państwo średnią liczbę miesięcznie przelewów elektronicznych (elixir) przelewów wysokokwotowych (SORBNET) i przelewów zagranicznych oraz średnią liczbę i wartość wpłat i wypłat gotówkowych?
Zamawiający informuje, iż średnią liczbę przelewów elektronicznych należy przyjąć zgodnie z pozycją nr 7 i 8 Formularza Ofertowego, tj. 9000 przelewów rocznie. Zamawiający nie przewiduje przelewów wysokokwotowych (SORBNET) oraz przelewów zagranicznych. Zamawiający informuje, iż należy przyjąć średnią liczbę wpłat - 7 sztuk
w miesiącu, wypłat – 7 sztuk w miesiącu, zaś średnią wartość wpłat należy przyjąć -850 000,00 PLN w skali roku, wypłat – 830 000,00 PLN w skali roku.
w miesiącu, wypłat – 7 sztuk w miesiącu, zaś średnią wartość wpłat należy przyjąć -850 000,00 PLN w skali roku, wypłat – 830 000,00 PLN w skali roku.
- Czy wyrażacie Państwo zgodę na składanie depozytów oraz przelewów w formie papierowej w Oddziale Banku w Zielonej Górze?
Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na składanie depozytów oraz przelewów
w formie papierowej w Oddziale Banku w Zielonej Górze.
w formie papierowej w Oddziale Banku w Zielonej Górze.
-
Czy dopuszczacie Państwo możliwość prowadzenia zastępczej obsługi kasowej przez Bank Pocztowy tj. dokonywania operacji gotówkowych (wpłat i wypłat)
w placówkach pocztowych?
Zamawiający informuje, iż nie dopuszcza możliwości prowadzenia zastępczej obsługi kasowej za pośrednictwem innego banku, tj. dokonywania operacji gotówkowych (wpłat i wypłat) w placówkach pocztowych.
W związku z udzielonymi wyjaśnieniami w sprawie przedmiotowego postępowania, opublikowanymi w niniejszym piśmie na stronie internetowej Zamawiającego, a także prośbą jednego z Wykonawców o wydłużenie terminu składania ofert, w celu umożliwienia wykonawcom przygotowania rzetelnej oferty, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 16.12.2011 r. do godziny 9:00. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.12.2011 r. o godzinie 9:30.
W następstwie zmiany terminu składania ofert, zmianie ulegają także następujące zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
I. W pkt 16. „Miejsce, termin i sposób złożenia oferty”. zdania
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Bojadła, ul.
Sulechowska 35, 66-130 Bojadła, pokój nr 8 – sekretariat Urzędu w
nieprzekraczalnym terminie:
do dnia
|
09.12.2011 r.
|
do godz.
|
09:00
|
-
Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie
(paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
"Kompleksowa obsługa budżetu Gminy Bojadła oraz jednostek organizacyjnych Gminy Bojadła.
Nie otwierać przed dniem: 09.12.2011 godzina 9:30”
zastępuje się następująco:
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Bojadła, ul.
Sulechowska 35, 66-130 Bojadła, pokój nr 8 – sekretariat Urzędu w
nieprzekraczalnym terminie:
do dnia
|
16.12.2011 r.
|
do godz.
|
09:00
|
-
Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie
(paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
"Kompleksowa obsługa budżetu Gminy Bojadła oraz jednostek organizacyjnych Gminy Bojadła.
Nie otwierać przed dniem: 16.12.2011 godzina 9:30”
II.W pkt 17. „Miejsce i termin otwarcia ofert”. zdania:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Bojadła, ul.
Sulechowska 35, 66-130 Bojadła, sala Urzędu Stanu Cywilnego
Sulechowska 35, 66-130 Bojadła, sala Urzędu Stanu Cywilnego
W dniu
|
09.12.2011
|
o godz.
|
09:30
|
zastępuje się następująco:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Bojadła, ul.
Sulechowska 35, 66-130 Bojadła, sala Urzędu Stanu Cywilnego
Sulechowska 35, 66-130 Bojadła, sala Urzędu Stanu Cywilnego
W dniu
|
16.12.2011
|
o godz.
|
09:30
|
Zmiana terminu składania ofert została także opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.12.2011 w ogłoszeniu nr 321959-2011 o zmianie ogłoszenia.
Wójt Gminy Bojadła
Grzegorz DoszelRejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Bojadła |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Grzegorz Bosy |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grzegorz Bosy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-02 22:31:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-05 17:15:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-04-11 06:23:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2989 raz(y) |