ˆ

Urząd Stanu Cywilnego

Szczegóły informacji

Zgłoszenie zgonu

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-05 19:13:23 przez Sebastian Nowak

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Opis:
Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od daty zgonu, w USC na terenie którego nastąpiło zdarzenie.

Do zgłoszenia zgonu zobowiązani są w kolejności:
- małżonek lub dzieci zmarłego
- najbliżsi krewni lub powinowaci, osoby zamieszkałe w lokalu, w którym nastąpił zgon, osoby, które były obecne lub naocznie się o nim przekonały,
- administrator domu, w którym nastąpił zgon.

Wymagane załączniki:
Dokumenty potrzebne do rejestracji zgonu:
- karta zgonu wystawiona przez lekarza stwierdzającego zgon,
- dowód osobisty.

Termin realizacji:

Opłaty:
Z tytułu rejestracji zgonu, sprawy urzędowe mogą przeprowadzić przedstawiciele zakładów pogrzebowych, pod warunkiem przedstawienia pisemnego pełnomocnictwa z urzędowo poświadczonym podpisem, opłaconego w znakach skarbowych za 15 zł.

Sporządzenie aktu zgonu oraz pierwsze trzy odpisy nie podlegają opłacie skarbowej.

Tryb odwoławczy:

Etapy:

Podstawa prawna:
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Bojadła
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Beata Wojnakowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Wojnakowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-04 17:52:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-05 19:13:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-04-11 06:27:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2123 raz(y)