3.Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulic, kontrola działania oświetlenia, przyjmowanie zgłoszeń o awarii oświetlenia od mieszkańców Gminy, zgłaszanie awarii do energetyki, wnioskowanie o uzupełnienie punktów świetlnych.
4.Prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem, prowadzeniem, nadzorowaniem i rozliczeniem inwestycji gminnych i remontów, a w szczególności:
a) koordynowanie spraw związanych z opracowaniem i zatwierdzeniem dokumentacjiprojektowej inwestycji oraz remontów,
b) uzyskania zezwoleń właściwych organów oraz pozwoleń na budowę,
c) organizowanie wykonawstwa robót inwestycyjnych lub remontowych, przygotowanie zamówień publicznych,
d) organizowanie i wykonanie nadzoru inwestycyjnego oraz sprawowanie kontroli
realizacji robót inwestycyjnych oraz remontów,
e) przygotowanie odbiorów technicznych końcowych inwestycji,
f) merytoryczna kontrola faktur za wykonane roboty i dostawy,
g) opracowanie rocznych planów inwestycyjnych,
5.Współpraca z projektantami w dokonywaniu uzgodnień na etapie opracowywania projektu budowlanego, zadania inwestycyjnego w zakresie uwzględniania stanu prawnegostosunków własności wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę;
6.Planowanie i proponowanie do projektu budżetu Gminy inwestycji i remontów,
7.Koordynacja i prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy Prawo Zamówień
Publicznych ze szczególnym uwzględnieniem:
a) prawidłowości procedur udzielania zamówienia publicznego,
b) sporządzania specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) przygotowania i przeprowadzania przetargów w oparciu o w/w ustawę,
e) prowadzenie rejestru udzielanych zamówień publicznych,
f) sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych.
8. Sprawdzanie sprawności urządzeń poboru wody p.poż i miejsc poboru wody z wód otwartych.
9.Sprawowanie nadzoru nad remontami budynkami i lokalami stanowiącymi własność komunalną, remonty bieżące i wszystko z tym związane.
10.Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków z Unii Europejskiej i z innych źródeł, pisanie wniosków, kompletowanie dokumentów, przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań, rozliczanie projektów i prowadzenie wszelkich spraw z tym związanych na dofinansowanie inwestycji ze szczególnym uwzględnieniem środków z Unii Europejskiej.
11.Wystawianie faktur związanych ze swoim stanowiskiem pracy (specyfikacja, złom, itp.).
12.Comiesięczne sporządzanie rejestru sprzedaży.
13.Przydzielanie, koordynowanie, nadzorowanie prac pracownikom obsługi oczyszczalni, konserwatorom, pracownikom gospodarczym, kierowcom zatrudnionym w Urzędzie Gminy oraz osobom skazanym wyrokiem sądu na karę ograniczenia wolnościoraz pracę społecznie użyteczną i ich rozliczanie oraz nadzorowanie.
14.Wystawianie kart drogowych i ich rozliczanie.
15. Prowadzenie ewidencji i nadzór nad eksploatacją rowów melioracyjnych,
16. Współdziałanie instytucjami w zakresie konserwacji rowów melioracyjnych,
17. Prowadzenie spraw mających na celu obsługę i zabezpieczenie ochrony przed powodzią,
18. Rozliczanie dotacji na zimowe utrzymanie dróg powiatowych.
]]>