Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Bojadłach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie 2 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz z torbami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-10-09 13:49:03 przez Sebastian Nowak

Akapit nr - brak tytułu

ITPP.2601.2.2012/ZO-L                
Bojadła, 17.09.2012 r.
 

Zapytanie ofertowe nr 1/2012
( dotyczy zamówienia na dostarczenie 2 sztuk laptopów )

I. ZAMAWIAJĄCY
 
Gmina Bojadła
ul. Sulechowska 31, 66-130 Bojadła
NIP: 925-14-69-911, REGON: 970770592
 
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie 2 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz z torbami. Zakup jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pod nazwą: „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Bojadła” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”. Płatnikiem jest Gmina Bojadła.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Laptopy muszą spełniać następujące wymagania:
  • prędkość procesora: minimum 2,5 GHz lub szybszy,
  • pojemność dysku: minimum 300 GB lub większy,
  • napęd CD: minimum 1 wraz z możliwością nagrywania,
  • Zainstalowana pamięć: minimum 4000 MB lub większe,
  • ilość banków pamięci: minimum 1 sztuka lub więcej,
  • wielkość ekranu: minimum 15 cali lub większe,
  • złącza zewnętrzne: minimum 2 wejścia USB lub więcej, minimum jedno wejście HDMI lub więcej,
  • Czytnik kart pamięci: musi posiadać wbudowany czytnik,
  • zainstalowane oprogramowanie: laptopy muszą posiadać oryginalne oprogramowanie Windows wraz z licencją oraz minimum pakietem Office starter,
  • dodatkowe wyposażenie: musi posiadać mysz przewodową, głośniki stereo, wbudowaną kamerę, mikrofon oraz każdy z laptopów musi posiadać torbę do której będą chowane oraz będzie istniała możliwość przenoszenia laptopa.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcą.
 
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
 
Oferent powinien stworzyć ofertę na papierze A4.
Oferta powinna być:
  • opatrzona pieczątką firmową,
  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
  • podpisana czytelnie przez wykonawcę.
  • uwzględniać 14 dniowy ter

Oferent powinien:
  • podać cenę netto oraz brutto dla jednej sztuki dostarczanego sprzętu oraz dla obu łącznie,
  • podać okres gwarancji jakiej udzieli na dostarczane przedmioty,
  • podać termin w razie wystąpienia wad/usterek w jakim dokona niezbędnych napraw,
  • podać termin w jakim od czasu podpisania ewentualnej umowy na dostawę w/w sprzętu dostarczy oferowane przedmioty.
  • podać termin płatności za dostarczone przedmioty (termin musi uwzględniać minimum 7 dniowy termin płatności, rodzaj płatności: przelew na konto bankowe). Termin liczony będzie od momentu dostarczenia towaru wraz z fakturą VAT bądź rachunkiem.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: , faksem  na nr: 68 352 33 46,  poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na  adres: Urząd Gminy Bojadła, ul. Sulechowska 35, 66-130 Bojadła, pokój nr 1a maksymalnie do dnia 05.10.2012 r. do godziny 12:00!
  2. Ocena ofert  zostanie  dokonana  w dniu  08.10.2012, a wyniki  i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godzinie 12:00 w siedzibie Urzędu Gminy Bojadła, ul. Sulechowska 35, 66-130 Bojadła w pokoju 1a.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie.
 
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Grzegorz Bosy pod numerem telefonu 68 352 33 32 wew. 36 oraz adresem email:
 
 
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA W DNIU: 05.10.2012 roku o godzinie 12:00 !!!
 
 
Wójt Gminy Bojadła

Grzegorz Doszel
 
______________________________________________________________________________________________________
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego