ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Bojadłach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Deklaracja Dostępności

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-04-02 10:55:44 przez Karol Matysik

Akapit nr - brak tytułu

Urząd Gminy Bojadła zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie  dostępności ma zastosowanie do Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Bojadła.
 
STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
  • brak opisów alternatywnych dla zdjęć i obrazków,
  • część dokumentów PDF została opublikowana bez warstwy tekstowej,
  • część dokumentów PDF posiada błędy w warstwie tekstowej (po skanowaniu/OCR)
  • brak audio deskrypcji dla publikowanych materiałów filmowych
  • część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
  • brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
DATA SPORZĄDZENIA DEKLARACJI I METODA OCENY DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-12-14 
Aktualizacja nastąpiła dnia: 2022-07-19
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiszowych przeglądarki.
Dostępne w serwisie skróty klawiaturowe (accesskey):
  • [u] – Szybki przeskok do bloku: ustawienia dostępności
  • [m] – Szybki przeskok do bloku: menu główne
  • [t] – Szybki przeskok do bloku: główny obszar treści
  • [s] – Szybki przeskok do bloku: wyszukiwarka
  • [l] – Szybki przeskok do bloku: menu główne/lewe
Wywoływanie skrótów klawiaturowych w najpopularniejszych (na dzień dzisiejszy) wersjach przeglądarek internetowych:
  • Google Chrome v 80.X a lewy ALT + [litera_skrótu]
  • Mozilla Firefox v 74.X a lewy SHIFT + lewy ALT + [litera_skrótu]
  • Internet Explorer v 11.X a lewy ALT + [litera_skrótu]
  • Opera 67.X a lewy ALT + [litera_skrótu]
Oprócz powyższych skrótów w każdej z przeglądarek działa oczywiście pojedynczy przeskok który uruchamiamy wciskając przycisk TAB
Strona posiada ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami : wersję kontrastową, możliwość zmiany tekstu, widoczny fokus, wyróżnienie odnośników.
 
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osoba do kontaktu: Karol Matysik  e-mail   tel. 881921677
 
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej. Żądanie  powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie o którą stronę internetowa chodzi oraz sposób kontaktu. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeśli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. W przypadku odmowy realizacji żądania zapewnienia dostępności wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu.
 
 
Dostępność architektoniczna
 
Siedziba : Urząd Gminy Bojadła ul. Sulechowska 35 66-130 Bojadła
 
Przed budynkiem jest oznakowane miejsce parkingowe dla niepełnosprawnych.
Dostępność wejścia: wejście do urzędu, do USC oraz do OPS dostosowane dla niepełnosprawnych poprzez wykonany podjazd dla wózków inwalidzkich.
W urzędzie zapewniono komunikacje osobom niepełnosprawnym poprzez zainstalowanie domofonu, przywołującego pracownika schodzącego do petenta.
Wykonano wyróżnienia początku i końca schodów.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Ułatwienie komunikacji dla osób niesłyszących oraz słabo słyszących poprzez zamieszczenie przed wejściowymi drzwiami skrzynki na listy do której można wrzucić pismo lub wniosek, można również wysłać na adres urzędu bądź w formie e maila na adres urzą
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:
W kontakcie z urzędem osoba uprawniona (głucha lub głuchoniewidoma ma prawo do pośrednictwa osoby przybranej lub tłumacza języka migowego. W Urzędzie Gminy Bojadła jest dostępna usługa tłumacza Polskiego Języka Migowego (PJM)
Świadczenie to jest BEZPŁATNE i przeznaczone dla osób uprawnionych będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Informacja dla osoby uprawnionej
Osoby niesłyszące i mające trudności w komunikowaniu się, chcąc załatwić sprawę w Urzędzie Gminy Bojadła z pomocą tłumaczem języka migowego zobowiązane są do zgłoszenia chęci skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się z trzydniowym wyprzedzeniem i dokonać zgłoszenia w celu rezerwacji wizyty.
1. Wybierz preferowany przez siebie sposób komunikacji
Osoba zainteresowana załatwieniem sprawy urzędowej i chcąca skorzystać z osobistej pomocy tłumacza może wybrać jedną z form kontaktu:
·         e-mail pod adres : urza ;
·         numer: 68 3523 332 (korzystając z osoby przybranej);
i dokonać zgłoszenia w celu rezerwacji wizyty.
Zgłoszenie powinno zawierać:
·         imię i nazwisko osoby zainteresowanej;
·         propozycję terminu;
·         krótkie określenie sprawy;
·         kontakt zwrotny, na który zostanie nadesłana informacja z potwierdzeniem spotkania.
W zgłoszeniu należy zaznaczyć obowiązkowo czy komunikujesz się w polskim języku migowym(PJM), systemie językowo-migowym (SJM) czy sposobie komunikowania się osób głuchoniewidomych(SKOGN)
Zgłoszenia przesłane pocztą elektroniczną, w dni wolne lub poza godzinami pracy Urzędu będą rejestrowane i potwierdzane, w pierwszy dzień roboczy następujący po dacie odbioru maila.
 
Termin umówienia spotkania zależy od aktualnej dostępności tłumacza. O miejscu i terminie osobistego spotkania z tłumaczem  Urząd Gminy, poinformuje  na adres mail lub numer telefonu podany przez osobę zainteresowaną w zgłoszeniu.
 
W przypadku problemów z dostępnością architektoniczną prosimy o kontakt.
Osoba do kontaktu Marta Plawgo - Biernat e- mail   tel. 683523332
« powrót do poprzedniej strony