ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Bojadłach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe nr 2/2014 na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru na inwestycji pn. „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wokół szkoły w miejscowości Bojadła”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-03-06 12:25:10 przez Grzegorz Bosy, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

ITPP.2601.2.2014/ZO-IN                                                                                                                                            Bojadła, 06.03.2014 r.
 
 
 
Zapytanie ofertowe nr 2/2014
( dotyczy pełnienia obowiązków inspektora nadzoru na inwestycji pn. „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wokół szkoły w miejscowości Bojadła”  )
 
 
I. ZAMAWIAJĄCY.
Gmina Bojadła
ul. Sulechowska 31, 66-130 Bojadła
NIP: 925-14-69-911, REGON: 970770592
Tel.: (68) 352-33-32 wew. 36,  e-mail:
 
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wokół szkoły w miejscowości Bojadła”.
Budowa współfinansowana w ramach działania 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi” w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego PROW na lata 2007-2013.
 
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych w tym ewentualnych robót dodatkowych. Okres rękojmi za wady każdego z obiektów wynosi pięć lat licząc od dnia odbioru końcowego obiektu.
 
Główny zakres rzeczowy nadzorowanych robót obejmuje:
„Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wokół szkoły w miejscowości Bojadła” tj. budowa:
a) boiska wielofunkcyjnego (w tym m.in. do: mini piłki nożnej, siatkówki i koszykówki),
b)  chodników,
c)  rozbiegów i zeskoczni do skoku w dal,
d)  bieżni 60m,
e)  koła pchnięcia kulą,
f)  ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego,
g) placu zabaw,
h) zieleni,
i)  małej architektury,
j)  drenażu płyty boiska.
 
III. ZAKRES I OBOWIĄZKI WYKONAWCY – INSPEKTORA NADZORU.
 
1. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie obowiązków i uprawnień (łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy) wynikających z art. 25 i 26 Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z p.zm.)
2. Przebywanie na placu budowy minimum 3 razy w tygodniu po wcześniejszym wpisaniu się w dziennik obecności w urzędzie gminy Bojadła.
3. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania Wykonawcy robót placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu,
4. Bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwoleń na budowę, zgłoszeń zamiaru wykonania robót, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej,
5. Na etapie realizacji zgłaszanie Zamawiającemu oraz projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień,
6. Bieżąca kontrola oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym faktur i dokumentów rozliczeniowych sporządzonych przez Wykonawcę robót – wynagrodzenie Wykonawcy robót jest wynagrodzeniem kosztorysowym, uczestniczenie wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót w sporządzaniu książki obmiaru,
7.  Informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych,
8. Przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę robót gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu rękojmi ustalonego w umowie z Wykonawcą robót. Inspektor nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek,
9. Sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji, w tym kontrola realizacji budżetu inwestycji,
10. Przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania – przejęcia na majątek środków trwałych OT,
11. Organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad koordynacyjnych robót budowlanych,
12. Rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót,
13. Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
14. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją, w tym m. in. wymaganej przepisami Prawa budowlanego, kompletowanie przekazanych przez kierownika budowy wszelkich dokumentów, takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badań, deklaracje zgodności dla dostarczonych materiałów itp.
15. Uczestniczenie w uzgadnianiu harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji,
16. Systematyczne i bieżące monitorowanie przebiegu realizacji procesu inwestycyjnego oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach i przeszkodach w terminowym realizowaniu poszczególnych zadań,
17. Obsługa okresu rękojmi, przygotowanie i udział w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbioru pogwarancyjnego.
 
IV. Wymagania ogólne dotyczące realizacji i wyceny przedmiotu zamówienia.
 
1. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektowo-kosztorysową,
2. Zamawiający wymaga, żeby każdy z członków zespołu nadzoru inwestorskiego był dyspozycyjny - miał możliwość pobytu na placu budowy w każdym czasie w którym będą prowadzone roboty.
3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w każdym z obiektów, w których będą wykonywane roboty objęte niniejszym zamówieniem.
4. Zamawiający będzie wymagał dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu wszelkich czynności związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego, szczególną uwagę będzie jednak zwracał na czynności związane z rozliczaniem i fakturowaniem robót: sprawdzaniem pod względem merytorycznym i rachunkowym faktur i dokumentów rozliczeniowych sporządzonych przez Wykonawcę robót, uczestniczeniem wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót w sporządzaniu książki obmiaru.
 
 
Uwaga:
Wykonawca w terminie 3 (trzech) dni od daty podpisania umowy przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów, potwierdzających posiadane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Kod CPV: 71.24.70.00-1 - nadzór nad robotami budowlanymi.
 
V. WYMAGANIA DOTYCZĄCE POSIADANYCH UPRAWNIEŃ.
 
Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: posiadające wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2010, Nr 243, poz.1623 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm.), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów.
a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności drogowej zgodnie z w/w przepisami, posiadającą co najmniej pięcioletnie doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót – kierownik zespołu nadzoru inwestorskiego,
b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z w/w przepisami.
 
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w w/w branżach.
 
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTIWERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
 
  1. Formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem – Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego,
  2. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia. (wartość ubezpieczenia polisy od wszelkich roszczeń cywilnoprawnych w okresie realizacji przedmiotu umowy musi wynosić minimum 350.000,00 zł,
  3. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego (po podpisaniu umowy).
 
VII. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
 
  1. Ofertę należy sporządzić na FORMULARZU OFERTY, stanowiącym załącznik nr 1.
  2. Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
  3. Ofertę należy złożyć w języku polskim.
  4. < >
    Treść oferty winna odpowiadać treści Zapytania ofertowego.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty w formie elektronicznej lub faksem.
  6. Do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami punktu VI.
  7. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowaniaPodpis winien zawierać czytelne imię i nazwisko bądź pieczątkę imienną oraz podpis lub parafę.
  8. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji wykonawcy na podstawie dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
  9. W przypadku, gdy wykonawca dołącza kserokopię dokumentu, kserokopia tego dokumentu musi być poświadczona „za zgodność z oryginałem”. osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania
  10. W celu czytelnego zamieszczenia odpowiedniej ilości informacji, wzory załączników można dopasować do indywidualnych potrzeb, zachowując jednak brzmienie ich wzorcowej treści.
  11. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
  12. Wykonawca może zastrzec pisemnie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym wykonawcom. Wykonawca określi na formularzu ofertowym, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
     
    UWAGA:
  13. Ofertę należy złożyć w sekretariacie (pokój nr 8) Urzędu Gminy Bojadła, ul. Sulechowska 35 w Bojadłach lub przesłać na adres zamawiającego w terminie do 17.03.2014r. do godziny 09:00. Ofertę złożoną po terminie zwraca się wykonawcy bez otwierania.
  14. Zaleca się, aby oferta została złożona w zaklejonej kopercie opatrzonej napisem Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wokół szkoły w miejscowości Bojadła” oraz napisem „NIE OTWIERAĆ przed 17.03.2014r. godz. 09:30” – z oznaczeniem wykonawcy (pieczątką firmową wykonawcy).
     
     
    VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT.
     
    1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie (pokój nr 8) Urzędu Gminy Bojadła, ul. Sulechowska 35 w Bojadłach lub przesłać na adres zamawiającego w terminie do 17.03.2014r. do godziny 09:00. Ofertę złożoną po terminie zwraca się wykonawcy bez otwierania.
    2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
    3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
    4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
     
IX. Opis kryteriów wyboru oferty oraz sposób oceny ofert.
  1. < >amawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
    Zamawiający wybierze ofertę kierując się kryterium wyboru: cena – 100%.
  2. Spośród ofert podlegających ocenie, oferta z najniższą ceną brutto, otrzyma 100 punktów, a pozostałe oferty uzyskają proporcjonalnie mniejszą liczbę punktów zgodnie ze wzorem:
 
                                                               C min
                               A  =   --------------  x 100
                 C n
 
gdzie:
A – ilość punktów za cenę,
Cmin – najniższa cena brutto,
Cn – cena brutto badanej oferty.
 
  1. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wybrana zostanie oferta, która otrzymała największą liczbę punktów.
  2. Jeżeli zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
X. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
      O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie oraz    pisemnie (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru).
 
XI. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Grzegorz Bosy pod numerem telefonu 68 352 33 32 wew. 36 oraz adresem email:
 
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA W DNIU: 17.03.2014 roku o godzinie 09:00 !!!
 
 
                                                                                                                                                         Wójt Gminy Bojadła
                                                                                                                                                            Grzegorz Doszel
 
 
 
                                                     Załącznik nr 1 do SIWZ
.............................................
             (pieczęć firmowa)
                                                                                               ...............................................
                                                                                                                                (miejscowość i data)
 
FORMULARZ  OFERTOWY
 
Nawiązując do zapytania ofertowego nr ITPP.2601.2.2014/ZO-IN
firma:  .........................................................................................................................................
nazwa i adres wykonawcy
....................................................................................................................................................
 
Dane rejestrowe .........................................................................................................................
                podstawowe dane – w tym nr rejestru sądowego, nazwa i siedziba sądu rejestrowego
....................................................................................................................................................
ewentualnie nr wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, nazwa i siedziba organu rejestrowego.
 
Zarząd i kapitał ...........................................................................................................................
                                        W przypadku spółek kapitałowych skład zarządu i wartość kapitału zakładowego lub akcyjnego (opłaconego)
....................................................................................................................................................

NIP: ...................................................... REGON .......................................................................

telefon ...................................................................... faks ........................................................

adres e-mail ...............................................................................................................................
 
Przedstawia ofertę na „Inspektor nadzoru na inwestycji pn. „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wokół szkoły w miejscowości Bojadła”
 
Cena ofertowa (brutto) …………………………………………………………………………….…. ……......................................................................................................................................... zł
(słownie cena ofertowa ……………………………………………………………………………..… ...............................................................................................................................................zł).
 
Obiekt
wartość netto
podatek VAT%
kwota podatku VAT
wartość brutto
Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wokół szkoły w miejscowości Bojadła
 
 
 
 
Razem
 
 
 
 
           
 
Termin realizacji  zamówienia: nie później niż do dnia 01.08.2014 r.
Okres rękojmi oraz warunki płatności przyjmujemy zgodnie z wymogami podanymi przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym.
Oferta zawiera wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty.
Przystępując do postępowania w formie zapytania ofertowego
OŚWIADCZAMY, że:
 
  1. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z zapisami zapytania ofertowego.
  2. Jesteśmy świadomi odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywych oświadczeń.
     
     
     
     
                                                       ........................................................
                                                                         Podpis, pieczęć osoby / osób uprawnionych
                                                                   do reprezentowania wykonawcy
     
     
     
     
     
     
     

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony