Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. infrastruktury technicznej i komunalnej
Miejsce pracy: Bojadła / Klenica
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy Bojadła
Data udostępnienia: 2019-07-30
Ogłoszono dnia: 2019-07-30
Termin składania dokumentów: 2019-08-12 15:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2019
Zlecający: Wójt Gminy Bojadła
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe – ( preferowane techniczne lub administracyjne),
6) minimum 5-letni staż pracy,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe – ( preferowane techniczne lub administracyjne),
6) minimum 5-letni staż pracy,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane doświadczenie w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych,
2) biegła znajomość obsługi komputera
3) znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, kodeks postępowania
administracyjnego , kodeksu pracy, ustawy - Prawo zamówień publicznych, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych,
4) znajomość przepisów dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych,
5) posiadanie prawa jazdy kat. B ,
6) gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
7) dyspozycyjność.
2) biegła znajomość obsługi komputera
3) znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, kodeks postępowania
administracyjnego , kodeksu pracy, ustawy - Prawo zamówień publicznych, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych,
4) znajomość przepisów dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych,
5) posiadanie prawa jazdy kat. B ,
6) gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
7) dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i numeracją nieruchomości oraz prowadzenie ich rejestru.
- Realizacja zadań z zakresu ustawy o drogach publicznych:
- Nadzór nad właściwym stanem dróg gminnych i urządzeń drogowych, w tym ich budowa, modernizacja, remonty i bieżąca eksploatacja – (zamawianie materiałów do remontu dróg, zlecenie napraw, kontrola wykonania napraw)
- Współdziałanie z zarządami dróg wojewódzkich i powiatowych położonych na terenie Gminy w sprawie ich remontów, modernizacji oraz bieżącego utrzymania, organizacji ruchu i opiniowanie organizacji ruchu.
- Nadzór nad oznakowaniem dróg i ulic, zamawianie znaków i urządzeń drogowych.
- Realizacja zadań w zakresie budowy, lokalizacji przystanków autobusowych oraz utrzymania ich w dobrym stanie technicznym i estetycznym.
- Przygotowanie projektów decyzji w zakresie ustawy o drogach publicznych.
- Prowadzenie ewidencji dróg i mostów, wykonywanie sprawozdań do Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych w Warszawie.
- Dokonywanie wymaganych prawem przeglądów dróg i urządzeń drogowych oraz prowadzenie wymaganej tym zakresie dokumentacji (dot. dróg gminnych)
- Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulic, kontrola działania oświetlenia, przyjmowanie zgłoszeń o awarii oświetlenia od mieszkańców Gminy, zgłaszanie awarii do energetyki, wnioskowanie o uzupełnienie punktów świetlnych.
- Prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem, prowadzeniem, nadzorowaniem i rozliczeniem inwestycji gminnych i remontów, a w szczególności:
a) koordynowanie spraw związanych z opracowaniem i zatwierdzeniem dokumentacji projektowej inwestycji oraz remontów,
b) uzyskania zezwoleń właściwych organów oraz pozwoleń na budowę,
c) organizowanie wykonawstwa robót inwestycyjnych lub remontowych, przygotowanie zamówień publicznych,
d) organizowanie i wykonanie nadzoru inwestycyjnego oraz sprawowanie kontroli
realizacji robót inwestycyjnych oraz remontów,
e) przygotowanie odbiorów technicznych końcowych inwestycji,
f) merytoryczna kontrola faktur za wykonane roboty i dostawy,
g) opracowanie rocznych planów inwestycyjnych,
- Współpraca z projektantami w dokonywaniu uzgodnień na etapie opracowywania projektu budowlanego, zadania inwestycyjnego w zakresie uwzględniania stanu prawnego stosunków własności wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę;
- Planowanie i proponowanie do projektu budżetu Gminy inwestycji i remontów,
- Koordynacja i prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy Prawo Zamówień
Publicznych ze szczególnym uwzględnieniem:
a) prawidłowości procedur udzielania zamówienia publicznego,
b) sporządzania specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) przygotowania i przeprowadzania przetargów w oparciu o w/w ustawę,
e) prowadzenie rejestru udzielanych zamówień publicznych,
f) sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych.
- Sprawdzanie sprawności urządzeń poboru wody p.poż i miejsc poboru wody z wód otwartych.
- Sprawowanie nadzoru nad remontami budynkami i lokalami stanowiącymi własność komunalną, remonty bieżące i wszystko z tym związane.
- Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków z Unii Europejskiej i z innych źródeł, pisanie wniosków, kompletowanie dokumentów, przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań, rozliczanie projektów i prowadzenie wszelkich spraw z tym związanych na dofinansowanie inwestycji ze szczególnym uwzględnieniem środków z Unii Europejskiej.
- Wystawianie faktur związanych ze swoim stanowiskiem pracy (specyfikacja, złom, itp.).
- Comiesięczne sporządzanie rejestru sprzedaży.
- Przydzielanie, koordynowanie, nadzorowanie prac pracownikom obsługi oczyszczalni, konserwatorom, pracownikom gospodarczym, kierowcom zatrudnionym w Urzędzie Gminy oraz osobom skazanym wyrokiem sądu na karę ograniczenia wolności oraz pracę społecznie użyteczną i ich rozliczanie oraz nadzorowanie.
- Wystawianie kart drogowych i ich rozliczanie.
15) Prowadzenie ewidencji i nadzór nad eksploatacją rowów melioracyjnych,
16) Współdziałanie instytucjami w zakresie konserwacji rowów melioracyjnych,
17) Prowadzenie spraw mających na celu obsługę i zabezpieczenie ochrony przed powodzią,
18) Rozliczanie dotacji na zimowe utrzymanie dróg powiatowych.III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Nawiązanie stosunku pracy od dnia 01 września 2019 r.
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny
2) curriculum (CV) wraz ze zdjęciem,
3) dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje ( oryginały lub kopie
potwierdzone za zgodność z oryginałem )
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz nie toczącym
się postępowaniu karnym,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni
z praw publicznych,
6) świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub zaświadczenie aktualnego pracodawcy stwierdzającego staż pracy ( inne dokumenty według uznania kandydata )
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzania danych osobowych
zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia naboru
zgodnie z art. 6 ust.1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
n UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ( Dz.U UE. L. 119.1 z 04.05.2016r. ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. O pracownikach samorządowych ( Dz.U z 2018r. poz. 1260 )
Treść klauzuli informacyjnej dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Wójta Gminy Bojadła w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Bojadła – dostępna jest do zapoznania się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Bojadła.
Dokumenty aplikacyjne po zakończonym postępowaniu w sprawie naboru na w/w
stanowisko zostaną zwrócone kandydatom na ich wniosek.
Kserokopie dokumentów składane w ramach naboru kandydat potwierdza za zgodność z oryginałem własnoręcznie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-08-12 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych i opisanych odpowiednio kopertach na adres: Urząd Gminy Bojadła ul. Sulechowska 35, 66-130 Bojadła z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko d/s Infrastruktury Technicznej i Komunalnej”
w terminie do 12 sierpnia 2019 r. do godz. 15.00 ( sekretariat Urzędu ).
W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień jej wpływu do Urzędu Gminy
w Bojadłach ( data stempla pocztowego – data nadania nie ma znaczenia ).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie , nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Bojadła.
Pracownikiem upoważnionym do bezpośredniego kontaktu z kandydatem jest Sekretarz Gminy Ryszard Piwowar tel. ( 68 329 76 08 ) lub Inspektor ds. kadr Jolanta Kucab (68 3297610)
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Bojadła |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-07-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Piwowar |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-07-30 11:09:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-07-30 11:16:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-08-20 14:17:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3480 raz(y) |