ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Bojadłach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. wymiaru i księgowości podatkowej oraz opłat lokalnych

Miejsce pracy: Bojadła / Klenica

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy Bojadła

Data udostępnienia: 2022-04-01

Ogłoszono dnia: 2022-04-01

Termin składania dokumentów: 2022-04-19 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2022

Zlecający: Wójt Gminy Bojadła

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1) obywatelstwo polskie,
  2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
      przestępstwo skarbowe,
  4) nieposzlakowana opinia,
  5) wykształcenie wyższe – finanse lub pokrewne kierunki,
  6)  staż pracy ( preferowane zatrudnienie w jednostkach administracji    
      publicznej ) minimum odbyty staż w jednostkach administracyjnych,
  7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
   1)  znajomość obsługi  podstawowych programów komputerowych (MS Excel, MS Word), mile widziana znajomość programów finansowych BeSTi@, INFO-SYSTEM (Groszek)
   2) znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, kodeks postępowania
       administracyjnego , koekdsu pracy, o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatku od towarów i usług, o pracownikach samorządowych, ustawa o podatku od spadków i darowizn, ustawa o podatku rolnym, ustawa o podatku leśnym, ustawa o podatku od czynności cywilnoprawnych, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,
   3) operatywność,
   4) gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
   5) dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach.
  2. Wydawanie zaświadczeń o dochodach z gospodarstwa rolnego.
  3. Wydawanie zaświadczeń o użytkach rolnych.
  4. Dokonywanie wymiaru podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i osób fizycznych.
  5. Współdziałanie z instytucjami, biurem geodezji i innymi jednostkami w zakresie wymiaru i poboru podatku.
  6. Prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów podatków i opłat z wyjątkiem opłaty targowej.
  7. Prowadzenie księgowości podatków i opłat z wyjątkiem opłaty targowej.
  8. Przygotowanie odpowiednich sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych.
  9. Rozliczanie sołtysów i inkasentów z inkasa podatków i opłat lokalnych z wyjątkiem opłaty targowej.
  10. Prowadzenie ewidencji naliczania prowizji sołtysom i inkasentom z inkaso podatków i opłat z wyjątkiem opłaty targowej.
  11. Przygotowywanie kalkulacji stawek  podatkowych i projektów  uchwał w zakresie podatków.
  12. Opracowywanie analiz i planowanie wpływów z tytułu podatków i opłat z wyjątkiem opłaty targowej.
  13. Wystawianie zaświadczeń o stanie majątkowym na prośbę odpowiednich organów oraz podatników.
  14. Wystawianie decyzji w sprawach podatkowych.
  15. Zbieranie danych i informacji niezbędnych przy wymiarze podatków i opłat lokalnych.
  16. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych dla rolników, właścicieli posesji i jednostek gospodarki uspołecznionej.
  17. Przygotowywanie dokumentów i projektów decyzji w sprawach ulg i umorzeń zobowiązań podatkowych.
  18. Planowanie podatkowych i nie podatkowych należności budżetowych od jednostek gospodarki uspołecznionej i od ludności.
  19. Opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie zobowiązań podatkowych.
  20. Prowadzenie księgowości podatkowej.
  21. Przyjmowanie nieruchomości na własność Państwa za zaległe należności finansowe.
  22. Współdziałanie z instytucjami finansowym, ubezpieczeniowymi, geodezyjnymi i innymi w zakresie wymiaru i poboru oraz stosowanie  przewidzianych przepisami ulg w poszczególnych należnościach finansowych.
  23. Koordynowanie i współdziałanie  przy opracowywaniu programu gospodarczego z jednostkami działającymi na terenie Gminy.
  24. Prowadzenie spraw związanych z pobieraniem opłat za zmniejszanie naturalnej retencji terenowej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Nawiązanie stosunku pracy od dnia 01 lipca 2022 r.
  2. Forma zatrudnienia:            umowa o pracę.
  3. Wymiar czasu pracy:          pełny etat.
  4. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
  5. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem. 

V. Wymagane dokumenty:

1)  list motywacyjny
2) curriculum (CV) wraz ze zdjęciem,
3) dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje ( oryginały lub kopie
     potwierdzone za zgodność z oryginałem )
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z
     oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz nie toczącym
     się postępowaniu karnym,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni
    z praw publicznych,
6) świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub zaświadczenie aktualnego   pracodawcy stwierdzającego staż pracy ( inne dokumenty według uznania kandydata )
  1. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzania danych osobowych
      zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia naboru
      zgodnie z art. 6 ust.1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
      n UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony osób fizycznych
     w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ), ( Dz.U UE. L. 119.1 z 04.05.2016r. ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. O pracownikach samorządowych ( Dz.U z 2018r. poz. 1260 )
Treść klauzuli informacyjnej dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Wójta Gminy Bojadła w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Bojadła – dostępna jest do zapoznania się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Bojadła.
 
 Dokumenty aplikacyjne po zakończonym postępowaniu w sprawie naboru na w/w
 stanowisko zostaną zwrócone kandydatom na ich wniosek.  W przypadku wyłonienia       kandydata na w/w stanowisko pracy, przed zawarciem stosunku
 pracy kandydat winien dostarczyć dokumenty o nie figurowaniu w kartotece karnej
 Krajowego Rejestru Karnego.
 Kserokopie dokumentów składane w ramach naboru kandydat potwierdza za zgodność z oryginałem własnoręcznie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-04-19 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych i opisanych odpowiednio kopertach na  adres: Urząd Gminy Bojadła ul. Sulechowska 35, 66-130 Bojadła z dopiskiem:   „Nabór na stanowisko ds. wymiaru i księgowości podatkowej
 w terminie do 19 kwietnia 2022 r. do godz. 15.00 ( sekretariat Urzędu ).
 W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień jej wpływu do Urzędu Gminy
 w Bojadłach ( data stempla pocztowego – data nadania nie ma znaczenia ).
 Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie , nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Bojadła.
 
Pracownikiem upoważnionym do bezpośredniego kontaktu z kandydatem jest Sekretarz Gminy Ryszard Piwowar tel. ( 68) 3297608 , Skarbnik Gminy Irena Sochala Tel. (68) 3297607

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Bojadła
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Piwowar
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-04-01 15:19:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karol Matysik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-04-01 15:21:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karol Matysik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-05-09 10:23:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2300 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony