ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Bojadłach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pracownik ds. wymiaru podatków i opłat w referacie finansów i budżetu

Miejsce pracy: Bojadła

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy Bojadła

Data udostępnienia: 2017-04-24

Ogłoszono dnia: 2017-04-24 przez Karol Matysik

Termin składania dokumentów: 2017-05-10 14:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2017

Zlecający: Wójt Gminy Bojadła

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymaganie niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne lub administracyjne.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku wymiaru podatków i opłat.
  6. Prawo jazdy kategorii B.
b. Wymagania dodatkowe:
Znajomość przepisów:
  1. ustawy o Finansach publicznych,
  2. ustawy o Rachunkowości,
  3. ustawy Ordynacja podatkowa,
  4. ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
  5. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  6. ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego,
  7. ustawy o ochronie danych osobowych,
  8. ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz rozporządzeń wykonawczych do ustaw.
Inne wymagania
  1. Biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowań (Word, Excel, Internet Explorer).
  2. Wysoka kultura osobista.
  3. Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
  4. Umiejętność pracy w zespole.
  5. Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność negocjacji.
  6. Kreatywność, rzetelność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, terminowość, dyspozycyjność i odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Wydawanie:
  1.  zaświadczeń o dochodach z gospodarstwa rolnego,
  2. zaświadczenie o użytkach rolnych,
  3. zaświadczeń o niezaleganiu,
  4. zbieranie informacji i deklaracji niezbędnych do wymiaru podatków i opłat,
  5. dokonywanie wymiaru podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i osób fizycznych,
  6. współdziałanie z instytucjami, biurem geodezji i innymi jednostkami w zakresie wymiaru i poboru podatku,
  7. prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów podatków i opłat,
  8. prowadzenie księgowości podatków i opłat,
  9. przygotowanie odpowiednich sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych,
  10. rozliczanie sołtysów i inkasentów z inkasa podatków i opłat lokalnych,
  11. prowadzenie ewidencji naliczania prowizji sołtysom i inkasentom z inkaso podatków i opłat,
  12. przygotowywanie kalkulacji stawek  podatkowych i projektów  uchwał w okresie podatków,
  13. opracowywanie analiz i planowanie wpływów z tytułu podatków i opłat,
  14. wystawianie zaświadczeń o stanie majątkowym na prośbę odpowiednich organów oraz podatnik,
  15. wystawianie decyzji,
  16. zbieranie danych i informacji niezbędnych przy wymiarze podatków i opłat lokalnych,
  17. dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych dla rolników, właścicieli posesji i jednostek gospodarki uspołecznionej,
  18. przygotowywanie dokumentów i projektów decyzji w sprawach ulg i umorzeń zobowiązań podatkowych,
  19. planowanie podatkowych i nie podatkowych należności budżetowych od jednostek gospodarki uspołecznionej i od ludności,
  20. opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie zobowiązań podatkowych,
  21. prowadzenie księgowości podatkowej,
  22. prowadzenie egzekucji administracyjnej  w zakresie zobowiązań podatkowych,
  23. przyjmowanie nieruchomości na własność Państwa za zaległe należności finansowe,
  24. współdziałanie z instytucjami finansowym, ubezpieczeniowymi, geodezyjnymi i innymi w zakresie wymiaru i poboru oraz stosowanie  przewidzianych przepisami ulg w poszczególnych należnościach finansowych,
  25. koordynowanie i współdziałanie  przy opracowywaniu programu gospodarczego z jednostkami działającymi na terenie Gminy,
  26. prowadzenie ewidencji podziału Gminy na stałe rejony statystyczne, obwody spisowe oraz uczestnictwo w organizowaniu i przeprowadzaniu masowych badań statystycznych,
  27. przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych w zakresie swoich obowiązków,
  28. wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego,. 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Nawiązanie stosunku pracy od dnia 19 maja 2017 r.
  2. Forma zatrudnienia:            umowa o pracę.
  3. Wymiar czasu pracy:          pełny etat.
  4. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem. 
  1. Praca wykonywana będzie w Urzędzie Gminy  Bojadła, ul. Sulechowska 35, 66-130 Bojadła
  2. Praca o charakterze biurowym.
  3. Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
  4. Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, fax.
  5. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz toalet.
  6. Praca we wszystkie dni tygodnia roboczego od godz. 715 do godz. 1515 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie.
  4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  6. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych
    i dodatkowych.
  7. Kserokopia dowodu osobistego.
  8. Kserokopia dokumentu prawa jazdy.
  9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 
  12. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-05-10 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :
  1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Bojadła, ul. Sulechowska 35, 66-130 Bojadła , lub pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Bojadła, ul. Sulechowska 35, 66-130 Bojadła, z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. wymiaru podatków i opłat w Urzędzie Gminy Bojadła”.
Oferty należy składać w terminie: do dnia 10 maja  2017 r. do godz. 14.00.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia  10  maja  2017 r. do godz. 14.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy Bojadła
I piętro, pok nr 8
ul. Sulechowska 35,
66-130 Bojadła

VII. Informacje dodatkowe:

            Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.
            Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
            Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.bojadla.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w jednostce.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3523332 w.40 Jolanta Kucab, Inspektor ds. kadr i oświaty w Urzędzie Gminy Bojadła.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Bojadła
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Karol Matysik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Bojadła Grzegorz Doszel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-24 13:22:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-24 13:38:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-22 14:09:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6418 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony