ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Bojadłach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Urząd Stanu Cywilnego

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zgłoszenie zgonu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-05 19:13:23 przez Sebastian Nowak

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Opis:
Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od daty zgonu, w USC na terenie którego nastąpiło zdarzenie.

Do zgłoszenia zgonu zobowiązani są w kolejności:
- małżonek lub dzieci zmarłego
- najbliżsi krewni lub powinowaci, osoby zamieszkałe w lokalu, w którym nastąpił zgon, osoby, które były obecne lub naocznie się o nim przekonały,
- administrator domu, w którym nastąpił zgon.

Wymagane załączniki:
Dokumenty potrzebne do rejestracji zgonu:
- karta zgonu wystawiona przez lekarza stwierdzającego zgon,
- dowód osobisty.

Termin realizacji:

Opłaty:
Z tytułu rejestracji zgonu, sprawy urzędowe mogą przeprowadzić przedstawiciele zakładów pogrzebowych, pod warunkiem przedstawienia pisemnego pełnomocnictwa z urzędowo poświadczonym podpisem, opłaconego w znakach skarbowych za 15 zł.

Sporządzenie aktu zgonu oraz pierwsze trzy odpisy nie podlegają opłacie skarbowej.

Tryb odwoławczy:

Etapy:

Podstawa prawna:
 
« powrót do poprzedniej strony